Ilustracja do informacji
TARNOBRZESKA SZKOŁA ĆWICZEŃ:

Regulamin rekrutacji

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa (pdf, 305 KB)

Pobierz...

Rekrutacja Rodzica

Formularz rekrutacji Rodzica/Opiekuna (pdf, 636 KB)

Pobierz...

Rekrutacja Uczennicy/Ucznia

Formularz rekrutacji Uczennicy/Ucznia (pdf, 739 KB)

Pobierz...

Rekrutacja Nauczyciela

Formularz rekrutacji Nauczyciela (pdf, 468 KB)

Pobierz...

Formularz rezygnacji

Formularz rezygnacji z zajęć (pdf, 487 KB)

Pobierz...

Inne materiały

Inne materiały (jak tylko się pojawią)

Pobierz...
NAJNOWSZE INFORMACJE:

Informacje Podstawowe - wrzesień 2024 r.

Miasto Tarnobrzeg wraz z partnerem, Podkarpackim Zespołem Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2026 r. realizuje projekt pn: „Tarnobrzeska Szkoła Ćwiczeń” w ramach Priorytetu nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zman” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Projekt przeznaczony jest dla nauczycieli, uczniów i ich rodziców 6 tarnobrzeskich szkół podstawowych: Szkoły Podstawowej nr 4 im. M. Kopernika, Szkoły Podstawowej nr 3 im. A Freyera, Szkoły Podstawowej nr 6 im. Akademii Miechocińskiej, Szkoły Podstawowej nr 7 im. L. Okulickiego, Szkoły Podstawowej nr 8 im. St. Piętaka, Szkoły Podstawowej nr 11 im. W. Buczka. W wyniku przeprowadzonej diagnozy potrzeb, organ nadzorujący podjął decyzję o konieczności polepszenia kształcenia ogólnego w wyżej wymienionych placówkach. Łączna wartość projektu wynosi 2 750 481, 96 zł i jest on finansowany w kwocie 2 032 715,56 zł ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

CELE PROJEKTU:

Celem głównym projektu jest wyższa jakość kształcenia ogólnego w 6 szkołach podstawowych w Tarnobrzegu do 30.06.2026 r., poprzez kompleksowe wsparcie 149 nauczycieli, 533 uczniów i ich rodziców w postaci realizacji zajęć dodatkowych dla uczniów, utworzenie „Szkoły Ćwiczeń”, podniesienie kompetencji nauczycieli oraz włączenie rodziców w działalność szkoły.

Cele szczegółowe:

  • 1. Wzrost kompetencji kadry pedagogicznej u 149 nauczycieli, w tym 127 kobiet i 22 mężczyzn, zatrudnionych w 6 tarnobrzeskich szkołach podstawowych.
  • 2. Wzrost u co najmniej 533 uczniów kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, poprzez udział w zajęciach dodatkowych przy uwzględnieniu potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
  • 3. Wsparcie indywidualne i grupowe wszystkich rodziców dzieci uczęszczających do 6 tarnobrzeskich szkół podstawowych, którzy złożą deklarację udziału w projekcie.
  • 4. Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe, wykorzystanie których podniesie jakość kształcenia ogólnego.

Cel główny projektu wynika z diagnoz pedagogicznych przeprowadzonych 6 tarnobrzeskich szkołach podstawowych oraz jest komplementarny z celem szczegółowym tj. podniesienia jakości kształcenia ogólnego poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktycznych wyrównawczych i rozwijających.

W ramach realizacji projektu, w 6 tarnobrzeskich szkołach podstawowych, są prowadzone następujące zadania:

  • 1. Doposażenie pracowni szkolnych w 6 szkołach podstawowych;
  • 2. Doskonalenie umiejętności i kompetencji nauczycieli;
  • 3. Zajęcia kształtujące kompetencje kluczowe uczniów i wsparcie rodziców;
  • 4. Zajęcia z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Efektem prowadzonego projektu jest:

  • podniesienie jakości kształcenia ogólnego w SP3, SP4, SP6,SP7,SP8,SP11 w Tarnobrzegu do 30.06.2026 r., poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktycznych wyrównawczych i rozwijających (wspierających kształtowanie kompetencji kluczowych i społecznych, ekologicznych);
  • podniesienie kompetencji 149 nauczycieli, w szczególności w zakresie cyfrowym, poznania nowych metod nauczania oraz w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, co poprawi jakość ich pracy i przełoży się na rozwój uczniów;
  • podniesienie zainteresowania u co najmniej 533 uczniów nauką poprzez edukację innowacyjnymi metodami przy wykorzystaniu doposażonych pracowni do 30.06.2026;
  • pozyskanie przez uczniów dodatkowych umiejętności w zakresie kreatywności, innowacyjności i pracy zespołowej, a także kompetencji społecznych, społeczno-emocjonalnych, inicjatywności;
  • wsparcie uczniów w zakresie zidentyfikowanych specjalnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych;
  • wsparcie uczniów w wyrównywaniu wiedzy, rozwijaniu zainteresowań i umiejętności do 30.06.2026.

Szczegółowy harmonogram - październik 2024 r.

Szczegółowy harmonogram udzielania wsparcia/działań w projekcie - Szkoła Podstawowa nr 3 w Tarnobrzegu - za okres: 01.10.2024 r.- 31.10.2024 r. #FunduszeUE

Pobierz... (pdf, 424 KB) Ilustracja do informacji

Aktualizacja - harmonogram - październik 2024 r.

Aktuaizacja - szczegółowy harmonogram udzielania wsparcia/działań w projekcie - Szkoła Podstawowa nr 3 w Tarnobrzegu - za okres: 01.10.2024 r.- 31.10.2024 r. #FunduszeUE

Pobierz... (pdf, 395 KB) Ilustracja do informacji

Szczegółowy harmonogram - listopad 2024 r.

Szczegółowy harmonogram udzielania wsparcia/działań w projekcie - Szkoła Podstawowa nr 3 w Tarnobrzegu - za okres: 01.11.2024 r.- 30.11.2024 r. #FunduszeUE

Pobierz... (pdf, 426 KB) Ilustracja do informacji

Najnowsze informacje...

Najnowsze informacje...#FunduszeUE

Ilustracja do informacji

Koncepcja pracy szkoły:

"Trójka" to szkoła wspierająca proces uczenia się i nauczania. Absolwenci "Trójki" to młodzi ludzie, którzy są poszukiwaczami dążącymi do wyznaczonego celu. Wszechstronny rozwój ucznia to wynik panującego w szkole pozytywnego klimatu, budowanego poprzez: wysoki poziom nauczania, rozwijanie pasji sportowych, zapewnienie bezpieczeństwa, promowanie zdrowia, dbałość o środowisko - ekologia, wychowanie w idei patriotyzmu.